You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 4 Next »

این راهنما برای نصب اولیه یا نصب مجدد کارخواه (کلاینت) OutputMessenger در چشمه نور ایران کاربرد دارد.


برای دریافت و نصب نرم‌افزار OutputMessenger مربوط به سامانه‌عامل خود می‌توانید از طریق نشانی‌های زیر اقدام کنید :

Windows 64 bit

http://www.outputmessenger.com/OutputMessengerSetup_64bit.zip


Linux 64 bit

http://www.outputmessenger.com/OutputMessenger_amd64.deb


MAC OS X

http://www.outputmessenger.com/outputmessenger.dmg


Android

https://play.google.com/store/apps/details?id=srimax.outputmessenger


IOS

https://itunes.apple.com/us/app/output-messenger/id924013474


بعد از نصب، آی‌پی کارساز (سرور) را مطابق راهنما (شکل زیر)، از طریق صفحه لاگین و یا از مسیر

Settings->Network->Server IP Address/Hostname

به

192.168.142.124

تنظیم نمایید.

نحوه ورود به بخش تنظیمات و نحوه ایجاد اتاق گفتگو در شکل زیر مشخص شده است.

نحوه ورود به تنظیمات

برای تغییر آی‌پی کارساز OutputMessnger می‌توان از راهکار مشخص شده در شکل زیر نیز استفاده کرد.

تعیین آی پی کارساز OutputMessenger

برای تغییر گذرواژه مطابق شکل زیر عمل نمایید.

نحوه تغییر گذرواژه

برای گروه‌بندی کاربران به منظور ارسال اعلان‌ها یا پیام‌های فوری گروهی می‌توانید مطابق راهنمایی بیان شده در شکل زیر عمل نمایید.

برای عدم نمایش پاپ‌آپ هنگام تغییر وضعیت کاربران تنظیمات مشخص شده در شکل زیر را غیر فعال کنید.


بررسی ارتباط با کارساز

چنانچه ارتباط کارخواه با کارساز OutputMessenger دچار مشکل شده باشد، حالت ارتباط Server-Less فعال می‌شود که آیکون این وضعیت در شکل زیر مشخص شده است.

ابتدا برای اطمینان از عدم وجود مشکل در اتصال شبکه‌ای با رایانه کارساز، از پینگ کردن آی پی رایانه کارساز استفاده کنید؛ یعنی دستور ping 192.168.142.124 را در Command Prompt وارد کرده و نتیجه را ملاحظه نمایید.

چنانچه اتصال شبکه‌ای برقرار بود می‌توانید برای رفع این مشکل، از برنامه خارج شده و مجددا وارد شوید.



قطع ارتباط با کارساز OutputMessenger


مقاله‌های مرتبط



  • No labels